Strategie i techniki sprzedaży - Wykładowcy

 

 

 

 

 

Artur Brzęczkowski

Od 2010 roku aktywnie uczestniczy w budowaniu polskiego e-commerce. Swoją karierę zawodową rozpoczął jednak od pracy w radio, w którym spędził kilka lat m.in. jako dyrektor programowy Radia Złote Przeboje. Po przejściu w online przez 13 lat związany był z Grupą Allegro. Budował i kreował markę aukcji internetowych w Polsce, współtworzył pierwsze ogłoszenia motoryzacyjne otoMoto, nieruchomości otoDom a po pojawieniu się w grupie Szerloka zmianę nazwy i aktywną strategię budowania marki w sieci dla Tablica.pl (obecnie OLX). Jego działania w Grupie Allegro związane były przede wszystkim z pozyskiwaniem sprzedawców, kupujących, zwiększeniem poziomu zawieranych transakcji oraz budowaniem znajomości i siły marki Allegro w świadomości użytkowników. Aktywnie współpracował z oddziałami na Ukrainie, w Czechach i na Węgrzech, współtworząc Centrum Kompetencji (performance marketing) oraz dedykowanego  Allegro programu partnerskiego. Razem z zespołem stworzył m.in.: aukcje WOŚP, programy i projekty edukacyjne dedykowane Sprzedawcom. Organizował jedne z największych w Polsce konferencji kierowanych do społeczności Allegro (Spotkania Allegro). Współpracował z PayU, Payback, Onetem, WP, Gazetą i wieloma innymi serwisami tematycznymi. Po ukończeniu przygody z Allegro, w 2013 roku rozpoczął pracę dla największej internetowej finansowo-pożyczkowej firmy na Wyspach - wonga.com. W między czasie współtworzył m.in. 2 startupy: Markoporto (klub zakupowy) oraz Motsy (serwis dedykowany zakupowi aut nowych i używanych od dealera). Aktualnie pracuje w Digination, spółce zajmującej się między innymi kreowaniem menadżerów sportowych: Fantasy Liga, Bundesmajster czy Ustaw Ligę oraz performance marketingiem. Z wykształcenia jest chemikiem, ukończył Chemiczną Technologię Drewna na obecnym Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu. Prywatnie fascynuje się fotografią (www.faktoria.pl), literaturą i filmem.

 

 

 

 

Radek Pstrokoński

Od 3 lat pracuje jako niezależny doradca biznesowy na potrzeby różnych firm z branży motoryzacyjnej, stoczniowej czy chemicznej, jednocześnie prowadząc własną firmę sprzedającą luksusowe jachty.

 

Wcześniej przez ponad 20 lat jako Dyrektor Sprzedaży między innymi największego dealera Grupy BMW w Polsce, wraz ze swoim zespołem utrzymywał nieprzerwanie przez 10 lat z rzędu, pozycje najlepiej sprzedającego salonu w regionie CEEU.

 

Od 2009 roku jako Brand Manager był odpowiedzialny za wprowadzenie marki Rolls-Royce w Polsce i nadzorował wszystkie aktywności Rolls-Royce Motor Cars w Polsce.

 

Jego specjalności to:

  • zarządzanie zespołem sprzedażowymi,
  • sprzedaż produktów luksusowych i premium,
  • wybrane zagadnienia z zakresu logistyki przedsiębiorstw produkcyjnych,
  • inżynieria procesowa.

 

https://www.linkedin.com/in/radek-pstrokonski-4627866/

 

 

 

 

 

 

Bartłomiej Andrusiewicz

Mocno zmotywowany menadżer z 15-letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania i budowania portfolio firm, w tym strategii, zarządzania projektami, sprzedaży i rozwoju biznesu.
Inicjator wielu przedsięwzięć biznesowych, który buduje i prowadzi zespoły i firmy, spełniające i przekraczające swoje cele. W sposób unikalny łączy doświadczenia z zarzadzania instytucjami publicznymi z przywództwem w najbardziej efektywnych organizacjach biznesowych.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • Wiceprezes
    REC Global (jedna z najbardziej innowacyjnych i nagradzany polskich firm informatycznych), 2013 – obecnie
  • Członek Rady Nadzorczej
    Convention Bureau Wrocław, 2011-2013
  • Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny
    Hala Stulecia - Obiekt Światowego dziedzictwa UNESCO, 2011-2013
  • Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny
    Wrocławski Park Wodny, 2009-2011
  • Dyrektor Departamentu Zarządzania Projektami
    Nokia Networks Center, 2004-2009
  • Kierownik Działu Zarządzania Projektami
    Siemens Software Development Center
    2005-2007
  • Project Manager
    Siemens Software Development Center, 2002-2004
  • Szef integracji projektów
    Siemens Software Development Center, 2000-2002

Certyfikaty:

  • PMI Award
  • Helsinki School of Economics
    Executive MBA, Master of Business Administration and Management, General, 2005- 2007
  • The George Washington University - School of Business Advance Master’s Certificate in Project Management, 2003- 2007

Wykształcenie:

  • Canadian International Management Institute
    Strategic Leadership Academy, 2008-2009
  • Politechnika Wrocławska 2003
   

Maciej Błaszak

Kognitywista, biolog, doktor habilitowany nauk humanistycznych, profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Stypendysta Uniwersytetu w Kilonii (Stypendium DAAD, Niemcy), Uniwersytetu w Edynburgu (Stypendium Tempus, Szkocja) i Uniwersytetu Berkeley (USA). Wykładowca Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Poznaniu, i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.

Prowadzi szkolenia dla biznesu, związków zawodowych, samorządu i nauczycieli. Konsultant i trener z doświadczeniem biznesowym, pomagający rozwiązywać złożone problemy zarządcze wynikające ze zmian organizacyjnych w firmie. Od ponad 15 lat prowadzi warsztaty z obszaru psychologii biznesu,  umiejętności menedżerskich. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu negocjacji, skutecznej komunikacji, brainfitness i podejmowania decyzji.

Podczas swojej kariery zawodowej współpracował m.in. z Vox Industrie SA, Yes Biżuteria Sp zoo, Wydawnictwem Nowa ERA Sp zoo, AETN Polska sp zoo, Kompanią Piwowarską SA, Raben Management Services, Boehringer Ingelheim Marketing Sp.zoo, Biurem Wojewody Mazowieckiego, SDI Group Poland sp zoo, Eurologistics sp zoo.

Zainteresowania badawcze dotyczą epigenezy umysłu, czyli możliwości kształtowania mózgu człowieka pod wpływem bodźców środowiskowych. Zajmuje się psychologią uniwersalnego projektowania (universal design), neurodydaktyką i problematyką brainfitness. Autor i współautor pięciu monografii naukowych i kilkudziesięciu artykułów.

W wolnym czasie słucha muzyki dawnej, lubi podróżować, a zwłaszcza na górskich szlakach.

 

 

 

 

Blaze Goraj, PMP, IPMA-B, ITIL

Ekspert z międzynarodowym doświadczeniem biznesowym, pomagający budować nowoczesną kulturę zarządzania projektami w firmach. Specjalizuje się w konsultingu w zakresie zarządzania zwinnego (Agile), motywacji zespołów projektowych oraz budowania biur zarządzania projektami (PMO).

Jego kariera zawodowa to ponad 15 lat doświadczenia w międzynarodowych korporacjach takich jak: Hewlett-Packard, Mondelez International, Electronic Data Systems gdzie budował i zarządzał zespołami kierowników programów i projektów obejmującymi region Europy Centralnej i Wschodniej. Był odpowiedzialny między innymi za portfel projektów outsourcingowy, który obejmował kontrakty o wartości powyżej $100.000.000 (budżet projektów wynosił ponad $10.000.000).

Certyfikowany trener zarządzania projektami z ramienia stowarzyszenia IPMA, posiada certyfikaty zawodowe z zarządzania projektami: PMP oraz IPMA-B. Biegle włada językiem angielskim i dostarcza konsulting również w tym języku. Asesor w międzynarodowym konkursie na najdoskonalej zarządzany projekt, odwiedził wiele krajów oceniając projekty w tym: Iran, Katar, Chiny.

Jego atutem jest energia z jaką pracuje z ludźmi oraz szczególne zaangażowanie w to co robi. Jest otwarty i przywiązuje szczególną uwagę do tego aby ciągle się rozwijać i dzięki temu dawać swoim klientom maksymalną wartość.

W czasie wolnym lubi w gronie przyjaciół pójść w góry. Kiedyś wspinał się po pionowych ścianach tatrzańskich szczytów, a teraz preferuje osobiste impresje podczas pokonywania szlaków w Sudetach. Poza tym pasjonuje się ruchem. Porywają go tańce latynoskie oraz solidna dawka treningu crossfitowego. Gdy czasem potrzebuje wytchnienia słucha muzyki filmowej i praktykuje mindfulness.

 

 

Tomasz Borucki

Jest członkiem zarządu firmy Management Training & Development Center zajmującej się szkoleniem, doradztwem i certyfikacją kadry zarządzającej projektami w oparciu o standardy Project Management Institute (PMI®). Współpracuje z amerykańskimi organizacjami wyznaczającymi najlepsze praktyki nowoczesnego zarządzania projektami i analizy biznesowej – George  Washington University School of Business, International Institute of Business Analysis (IIIBA®) i ESI.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • Członek Zarządu
    MT&DC, 1999 – obecnie
  • Dyrektor Zarządzający
    ABB MDC Training Center, 1998-1999
  • HR Manager
    ABB Zamech, 1994-1997

Certyfikaty:

  • PMI Poland Chapter Member
  • Masters Certificate in Project Management, 2002-2005
  • Associate’s Certificate in Business Analysis, 2009-2010

Wykształcenie:

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Psychologia Organizacji i Zarządzania, 1990-1995

 

 

 

Mateusz Lewiński

Absolwent logistyki w przemyśle i handlu. Obecnie praktykuje sprzedaż samochodów używanych Approved marki Jaguar Land Rover w salonie MM Cars Katowice. Posiada 9 letnie doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, internetowej, flotowej oraz zarządzaniu małym przedsiębiorstwem. Umiejętnie gromadzi wiedzę w branży automotive i przeradza ją w wyniki sprzedażowe.

Jego głównymi zaletami jest nastawienie na długoletnie relacje, umiejętność negocjacji oraz chęć współpracy z najlepszymi.

 

Łukasz Mieloch

Adwokat, absolwent Wydziału Prawa i Administracji UAM w Poznaniu Katedra Prawa Cywilnego i Ubezpieczeniowego oraz studium podyplomowego Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Ekonomia i Prawo Gospodarcze. Specjalista w zakresie prawa cywilnego, prawa podatkowego oraz karnego gospodarczego. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla podmiotów gospodarczych z zakresu optymalizacji zobowiązań podatkowych, ubezpieczeń gospodarczych oraz prawa pracy. Organizował działy windykacji dla dużych firm handlowych. Autor wielu publikacji z zakresu prawa cywilnego i ubezpieczeniowego.

Grzegorz Turniak

Niestrudzony orędownik wartościowych idei: networkingu, minglingu, zarządzania talentami i karierą. W lutym 2006 roku założył i do grudnia 2012 był prezesem firmy BNI Polska.  Założył i prowadził z partnerami The Top Careers Club. Poprzednio w swojej karierze pełnił m.in. funkcje Prezesa jobpilot Polska, HR Sector Sales Manager – SAP Polska, Managing Director – Neumann Management Institute, Dyrektora Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania.

Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej, certyfikowany konsultant OD ( OD Institute Ohio ), nauczyciel przedsiębiorczości ( Babson College ), oraz certyfikowany coach ICC ( International Coaching Community). W latach 2002-204 Członek Zarządu PSZK, założyciel i Prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Grzegorz jest współautorem książek: z Jackiem Santorskim “Alchemia Kariery”, z Romanem Wendtem “Profesjonalny networking czyli kontakty które procentują” i z Witoldem Antosiewiczem “Praktyczny poradnik networkingu”.

http://turniak.pl/

 

Artur Różycki

Prezes zarządu ENEA Operator Sp. z o.o. z energetyką związany jest od 1993 r.

Karierę zawodową rozpoczął w firmie audytorsko-doradczej Ernst & Young. Uczestniczył w projektach dotyczących hutnictwa miedzi, przemysłu telekomunikacyjnego i elektroenergetyki. W trakcie przekształceń sektora w latach 1997-2003 przeprowadził restrukturyzację służb obsługi klienta w Energetyce Poznańskiej i ENEA SA. Współtworzył Energetyczne Konsorcjum Zachodnie.

W latach 1998-2006 prezes i wiceprezes zarządu spółki EnergoPartner. Od 2003 r. dyrektor departamentu obsługi klienta ENEA oraz ENEA Operator. Od lutego 2008 r. wiceprezes ds. handlowych ENEA Operator a od lipca 2008 prezes zarządu.


Od 2011 r. Artur Różycki jest członkiem Stowarzyszenia EDSO, którego celem jest promowanie współpracy między operatorami systemu dystrybucyjnego w zakresie standaryzacji oraz rozwoju sieci w sposób umożliwiający dynamiczne zarządzanie infrastrukturą. Jest również prezesem Polskiego Towarzystwa Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej (PTPiREE)

Źródło: http://ktojestkim.forbes.pl/artur-rozycki,sylwetka,137170,1,1.html

   

Piotr Ślęzak

Jestem ekspertem działającym na styku biznesu i IT. Na co dzień działam jako manager i trener, prowadzący i realizujący złożone projekty doradcze i wdrożeniowe, szkolenia i warsztaty z zagadnień współpracy biznesu i IT.
W swojej karierze założyłem takie organizacje jak Stowarzyszenie Jakości Systemów Informatycznych CORRSE, CORRSE Education, ForProgress czy Oxford Acoustic. Od wielu lat jestem członkiem Stowarzyszenia Jakości Systemów Informatycznych, Stowarzyszenia Inżynierii Wymagań i rad programowych wielu konferencji.

Od kilkunastu lat zajmuję się tematyką rozwiązań IT i ich wsparciem dla biznesu. Koncentruję się na propagowaniu przekładania teorii metodycznych na praktykę.

Od zawsze kieruję się biznesowym zastosowaniem dostarczanych rozwiązań. Jestem ogromnym zwolennikiem dopasowywania narzędzi do organizacji a nie odwrotnie.
W swoich działaniach przedkładam ludzi i współpracę między nimi ponad procedury, standardy i narzędzia.

Doradzałem firmom z całego świata takim jak PZU, Link4, GDII, Plus, Orange, T-Mobile, Netia, Play, Ericsson, Narodowy Bank Polski, BNP Paribas, PKO BP, Pekao SA, ABB, Sabre, Chèque Déjeuner, Delphi Automotive, Tieto, IDG, Wojskowa Akademia Techniczna oraz instytucjom rządowym np. Ministerstwu Finansów, Izbom Skarbowym, Izbom Celnym czy Agencji Rynku Rolnego.
Regularnie występuję na najważniejszych konferencjach dotyczących innowacyjności i jakości w IT.

Pisuję do takich czasopism jak Computerworld i QUALE.

https://www.linkedin.com/in/piotr-slezak-7292041/?ppe=1

 

Krzysztof Zieliński

Radca prawny, doświadczenie zdobywał m.in. w kancelariach prawnych, spółkach z branży finansowej i Parlamencie Europejskim w Brukseli. Doradca i koordynator świadczenia pomocy prawnej w zakresie:

  • spraw korporacyjnych spółek prawa handlowego;
  • obsługi grup kapitałowych (w tym projektowania optymalnych powiązań między spółkami);
  • profesjonalnej obsługi prawnej procesów inwestycyjnych dotyczących przedsiębiorstw;
  • postępowań sądowych z zakresu dochodzenia roszczeń na etapie przedsądowym, sądowym i egzekucyjnym;
  • prawa konsumenckiego, ze szczególnym uwzględnieniem weryfikacji stosowanych przez przedsiębiorców wzorców umów oraz regulaminów;
  • szeroko rozumianego prawa transportowego, nowych technologii i ochrony danych osobowych;
  • obsługi prawnej przedsiębiorstw typu "start-up".

Doświadczenie zawodowe:

  • Rosicki Purski i Wspólnicy Ecdf Kancelaria Radców Prawnych (wspólnik) – od 2011 r. do obecnie;
  • Fundacja Przyjazne Prawo (Prezes Zarządu) – od 2011 do obecnie;
  • MD24 sp. z o.o. (Członek Rady Nadzorczej) – od 2015 r. do obecnie;

Wykształcenie:

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu – Prawo; Wydział Prawa i Administracji;
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu – Stosunki Międzynarodowe; Wydział Politologii i Studiów Międzynarodowych.