Zarządzanie projektami z certyfikatem PMI Global R.E.P. - Wykładowcy

 

 

 

 

Tomasz Boruch

 

Doświadczenie zawodowe:

  • PGE Systemy S.A.
    Head of ERP Department, 2016 – obecnie
  • ERGON Poland Sp. z o.o, FAELBUD Lublin Sp. z o.o.
    Commercial Director, 2013-2016
  • Orange Polska
    Sales Operations Department Director, 2010-2011
  • Telekomunikacja Polska
    Sales Support and Operations Director, 2006-2009
  • Telekomunikacja Polska
    Department Director, 2007-2009
  • Orange - France Telecom Group
    Sales Support Director, 2006-2009
  • TP Group, Telekomunikacja Polska
    Sales Support Director, 2005-2006

Wykształcenie:

  • Kozminski Academy
    MBA, Business management, 2009-2010
  • The George Washington University - School of Business and Public Management
    Master, Project Management, 2003
  • Wojskowa Akademia Techniczna w Warszawie
    Inżynier,  Telecommunication networks, 2000-2001
  • Politechnika Śląska w Gliwicach
    mgr inż., Automatics and Robotics, 1991-1996

 

 

Tomasz Borucki

 

Jest członkiem zarządu firmy Management Training & Development Center zajmującej się szkoleniem, doradztwem i certyfikacją kadry zarządzającej projektami w oparciu o standardy Project Management Institute (PMI®). Współpracuje z amerykańskimi organizacjami wyznaczającymi najlepsze praktyki nowoczesnego zarządzania projektami i analizy biznesowej – George  Washington University School of Business, International Institute of Business Analysis (IIIBA®) i ESI.

Doświadczenie zawodowe:

  • Członek Zarządu
    MT&DC, 1999 – obecnie
  • Dyrektor Zarządzający
    ABB MDC Training Center, 1998-1999
  • HR Manager
    ABB Zamech, 1994-1997

Certyfikaty:

  • PMI Poland Chapter Member
  • Masters Certificate in Project Management, 2002-2005
  • Associate’s Certificate in Business Analysis, 2009-2010

Wykształcenie:

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Psychologia Organizacji i Zarządzania, 1990-1995

 

 

 

 

Blaze Goraj, PMP, IPMA-B, ITIL

Ekspert z międzynarodowym doświadczeniem biznesowym, pomagający budować nowoczesną kulturę zarządzania projektami w firmach. Specjalizuje się w konsultingu w zakresie zarządzania zwinnego (Agile), motywacji zespołów projektowych oraz budowania biur zarządzania projektami (PMO).

Jego kariera zawodowa to ponad 15 lat doświadczenia w międzynarodowych korporacjach takich jak: Hewlett-Packard, Mondelez International, Electronic Data Systems gdzie budował i zarządzał zespołami kierowników programów i projektów obejmującymi region Europy Centralnej i Wschodniej. Był odpowiedzialny między innymi za portfel projektów outsourcingowy, który obejmował kontrakty o wartości powyżej $100.000.000 (budżet projektów wynosił ponad $10.000.000).

Certyfikowany trener zarządzania projektami z ramienia stowarzyszenia IPMA, posiada certyfikaty zawodowe z zarządzania projektami: PMP oraz IPMA-B. Biegle włada językiem angielskim i dostarcza konsulting również w tym języku. Asesor w międzynarodowym konkursie na najdoskonalej zarządzany projekt, odwiedził wiele krajów oceniając projekty w tym: Iran, Katar, Chiny.

Jego atutem jest energia z jaką pracuje z ludźmi oraz szczególne zaangażowanie w to co robi. Jest otwarty i przywiązuje szczególną uwagę do tego aby ciągle się rozwijać i dzięki temu dawać swoim klientom maksymalną wartość.

W czasie wolnym lubi w gronie przyjaciół pójść w góry. Kiedyś wspinał się po pionowych ścianach tatrzańskich szczytów, a teraz preferuje osobiste impresje podczas pokonywania szlaków w Sudetach. Poza tym pasjonuje się ruchem. Porywają go tańce latynoskie oraz solidna dawka treningu crossfitowego. Gdy czasem potrzebuje wytchnienia słucha muzyki filmowej i praktykuje mindfulness.

 

Jakub Lesiński

Prezes zarządu spółki Projexperience, specjalizującej się w doradztwie biznesowym i realizacji projektów dla klientów korporacyjnych. Doświadczony menedżer i strategiczny doradca, certyfikowany kierownik programów/projektów (kilkanaście lat doświadczenia w obszarze IT, Telco/Media oraz Utilities), absolwent Uniwersytetu Warszawskiego (1995), Advanced Master’s Certificate in Project Management, George Washington University, Black Belt Six Sigma.

Assesor projektów kandydujących do Nagrody IPMA Polish Project Excellence Award w 2010 i 2011. Członek Jury Nagrody w 2013.

Zarządzał ponad dwudziestoma projektami i programami w obszarach: wdrożeń informatycznych; definiowania i operacjonalizacji strategii biznesowej oraz IT; transformacji organizacji IT; definiowania i optymalizacji procesów biznesowych; budowy metodyk zarządzania projektami, programami i portfelami projektów. Budżety projektów/programów od 10KEUR-40MEUR. Realizował portfel sześćdziesięciu projektów SixSigma (łączne potwierdzone oszczędności ze zrealizowanych projektów w metodyce SixSigma to ponad 20 mln EUR).

Skoncentrowany na różnorodnych aspektach przywództwa i skutecznego zarządzania, przede wszystkim w obszarze realizacji złożonych projektów i programów. Zarządzał zespołami od trzech do ponad czterystu osób. Specjalizuje się w zarządzaniu zmianą i transformacją organizacji (zwłaszcza w obszarze IT) oraz umożliwianiu rozwoju biznesu poprzez wdrożenia nowych produktów i usług. Koncentruje się na doradztwie oraz realizacji wdrożeń systemów informatycznych, rozwiązań innowacyjnych oraz systemów poprawy efektywności pracy w dużych przedsiębiorstwach.

Prowadził projekty dla Telekomunikacji Polskiej, Polkomtel, Energa SA, Aviva, Inea SA, ITI Neovision, Europ-Assistance, Metrona, Abb, . Prowadził szkolenia dla Ministerstwa Gospodarki, Volvo Trucks, Franke Foodservice systems, Carrywater Consulting, Gdańskiej Fundacji Przedsiębiorczości, PKO Leasing. Był doradcą i pełnił role eksperckie w projektach dla Poczty Polskiej, HFC Systems, WIX Filtron, Wienerberger, Siemens, BSH, PGNiG, ABB.

Aktywnie uczestniczy jako prelegent i prowadzący panele dyskusyjne w konferencjach dotyczących zarządzania projektami.   

 

Artur Różycki

Prezes zarządu ENEA Operator Sp. z o.o. z energetyką związany jest od 1993 r.

Karierę zawodową rozpoczął w firmie audytorsko-doradczej Ernst & Young. Uczestniczył w projektach dotyczących hutnictwa miedzi, przemysłu telekomunikacyjnego i elektroenergetyki. W trakcie przekształceń sektora w latach 1997-2003 przeprowadził restrukturyzację służb obsługi klienta w Energetyce Poznańskiej i ENEA SA. Współtworzył Energetyczne Konsorcjum Zachodnie.

W latach 1998-2006 prezes i wiceprezes zarządu spółki EnergoPartner. Od 2003 r. dyrektor departamentu obsługi klienta ENEA oraz ENEA Operator. Od lutego 2008 r. wiceprezes ds. handlowych ENEA Operator a od lipca 2008 prezes zarządu.


Od 2011 r. Artur Różycki jest członkiem Stowarzyszenia EDSO, którego celem jest promowanie współpracy między operatorami systemu dystrybucyjnego w zakresie standaryzacji oraz rozwoju sieci w sposób umożliwiający dynamiczne zarządzanie infrastrukturą. Jest również prezesem Polskiego Towarzystwa Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej (PTPiREE)

Źródło: http://ktojestkim.forbes.pl/artur-rozycki,sylwetka,137170,1,1.html