e-Biznes
Opis studiów
Sukces mierzymy liczbami. W 2017 roku blisko 54% polskich internautów kupowało online, to prawie 15 mln osób. Zakupy w sieci postrzegane są jako nieskomplikowane i wygodne, także tańsze i zajmujące mniej czasu niż te w tradycyjnych sklepach. Wartość polskiego e-rynku w 2018 prawdopodobnie przekroczy 50 mld złotych a 2020 osiągnie 70 mld. Twój biznes musi się stać częścią tego sukcesu! Dzięki studiom podyplomowym e-Biznes rozpoznasz własne potrzeby, lepiej dobierzesz odpowiednią platformę sklepową, dowiesz się na co zwrócić uwagę przy współpracy z projektantami Twojego e-sklepu, jak ważne jest odpowiednie zatowarowanie, przygotowanie sklepu pod wyszukiwarki i unikalne treści. Internet to źródło wiedzy. Odpowiednio podłączona analityka odpowie na wiele Twoich pytań, dowiesz się jak ważną rolę pełnić będzie w Twoim przyszłym e-sklepie. Poznasz narzędzia integrujące platformy sklepowe z programami ERP i techniki marketingowe pozwalające pozyskiwać klientów. Zrozumiesz czym jest konwersja i jak wyznaczać cele oraz czy social media sprzedają? A może Google Adwords lub porównywarki? Aby dobrze odpowiedzieć na te pytania i zmierzyć się z przyszłością studiuj e-Biznes w naszej Uczelni.
Cena studiów podyplomowych
4800 zł
Poznaj Wykładowców |
Opłaty |
Pobierz dokumenty rekrutacyjne |
Program studiów podyplomowych: 120 godz. (40 pkt. ECTS)
- Specyfika współczesnych biznesów handlowych i transformacja z„bricks and mortar” przez „bricks and clicks” do „pure clicks”
- zarys charakterystyki biznesów handlowych w XXI wieku
- transformacja tradycyjnych biznesów w kierunku e-commerce
- rynek e-sklepów i działanie modeli biznesowych
- mechanizmy funkcjonowania poszczególnych platform, modeli i programów afiliacyjnych
- Tworzenie i rozwój webowych aplikacji e-biznesowych
- rodzaje aplikacji webowych (od e-learningu przez ERP/CRM po portale transakcyjne)
- analiza wymagań i funkcjonalności aplikacji
- języki i sposoby programowania aplikacji
- Analityka webowa – podejście i korzystanie
- do czego służy analityka i dlaczego jest bardzo ważna
- charakterystyka wszystkich narzędzia analitycznych
- określenie sposobu korzystania z analityki
- wpływ analityki na rozwój aplikacji
- User Experience jako kluczowa użyteczność w e-biznesie
- znaczenie przyjazności i użyteczności jako warunek sukcesu serwisu webowego
- projektowanie przyjaznych dla użytkownika serwisów internetowych
- przekładanie oczekiwań użytkownika na funkcjonalność serwisu
- Logistyka w e-biznesie - Integracja łańcucha dostaw
- logistyka jako element budowania przewagi konkurencyjnej
- rozwiązania dedykowane wspierające logistykę e-biznesu
- dobór narzędzia i systemu wspierającego do typu i wolumenu biznesu
- Zwinne zarządzanie projektami e-biznesowymi
- Przedsiębiorczość i tworzenie start-upów
- Prawne aspekty prowadzenia e-biznesu
Warunki przyjęcia
Warunkiem przyjęcia na studia jest złożenie dokumentów, w tym odpisu dyplomu ukończenia studiów licencjackich albo magisterskich oraz uiszczenie opłaty rekrutacyjnej.
Warunki ukończenia
Warunkiem ukończenia studiów jest zaliczenie przedmiotów objętych jego programem oraz uzyskanie pozytywnej oceny z końcowego zaliczenia. Po zakończeniu studiów słuchacz otrzymuje Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych.
Kierownik studiów podyplomowych
Artur Brzęczkowski, współzałożyciel Allegro.pl
Czas trwania studiów
Program obejmuje 120 godzin. Studia trwać będą dwa semestry w systemie zaocznym, w sesjach sobotnio-niedzielnych. Zajęcia prowadzone będą przez wykładowców i praktyków.
Liczba godzin w I semestrze: 60
Liczba godzin w II semestrze: 60