Marketing i e-biznes

Dzięki tej specjalności nauczysz się skutecznie stosować techniki i narzędzia marketingowe w e-biznesie. Poznasz zasady kreowania wizerunku firmy i metody komunikowania się z klientami, zwłaszcza przy wykorzystaniu mediów społecznościowych. W ramach zajęć warsztatowych zaprojektujesz swój e-sklep i dowiesz się jak można zmaksymalizować zyski, bo biznes internetowy to taki, który działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku, czyli 5 razy częściej niż zwykły biznes!

 

Partnerzy:

 

Przedmioty specjalnościowe:

  • Media społecznościowe i e-komunikacja w biznesie
  • Psychologia reklamy
  • Narzędzia promocji w e-handlu
  • Projektowanie i optymalizacja e-sklepu

 

Poznaj Wykładowców Praktyków

 

Opłaty

 

Pobierz dokumenty rekrutacyjne:

Tryb niestacjonarny

 

Tryb niestacjonarny na odległość