SAP® S/4HANA - zarządzanie zapasami i gospodarką materiałową - Wykładowcy

Piotr Adanowicz

Ukończył w 1996 Politechnikę Poznańska na Wydziale Budowy Maszyn, następnie w latach 1996-1997 pracował na Politechnice Poznańskiej jako Asystent w Zakładzie Komputerowego Wspomagania Wytwarzania. Dalsza kariera zawodowa związana była z wdrażaniem rozwiązań firmy SAP w zakresie logistyki jak również związana z zarządzaniem projektami oraz nadzoru nad nimi. Odpowiedzialny z ramienia zarządu firmy SNP za projekty i programy rolloutowe realizowane w Polsce i zagranicą. Realizował projekty między innymi  dla takich firm jak BAT, VW Motor Polska, Smithfield, Amica, PKN Orlen, Krosno, ROTO, Jelfa, ABB, Telefonika. Aktualnie pracuje w firmie SNP Poland na stanowisku Managera ds. Rozwoju Biznesu w obszarze łańcucha dostaw. Ukończył również studia stacjonarne MBA na ESCP EAP Berlin. Posiada certyfikaty firmy SAP w zakresie logistyki


 

 

Maciej Błaszak

Kognitywista, biolog, doktor habilitowany nauk humanistycznych, profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Stypendysta Uniwersytetu w Kilonii (Stypendium DAAD, Niemcy), Uniwersytetu w Edynburgu (Stypendium Tempus, Szkocja) i Uniwersytetu Berkeley (USA). Wykładowca Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Poznaniu, i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.

Prowadzi szkolenia dla biznesu, związków zawodowych, samorządu i nauczycieli. Konsultant i trener z doświadczeniem biznesowym, pomagający rozwiązywać złożone problemy zarządcze wynikające ze zmian organizacyjnych w firmie. Od ponad 15 lat prowadzi warsztaty z obszaru psychologii biznesu,  umiejętności menedżerskich. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu negocjacji, skutecznej komunikacji, brainfitness i podejmowania decyzji.

Podczas swojej kariery zawodowej współpracował m.in. z Vox Industrie SA, Yes Biżuteria Sp zoo, Wydawnictwem Nowa ERA Sp zoo, AETN Polska sp zoo, Kompanią Piwowarską SA, Raben Management Services, Boehringer Ingelheim Marketing Sp.zoo, Biurem Wojewody Mazowieckiego, SDI Group Poland sp zoo, Eurologistics sp zoo.

Zainteresowania badawcze dotyczą epigenezy umysłu, czyli możliwości kształtowania mózgu człowieka pod wpływem bodźców środowiskowych. Zajmuje się psychologią uniwersalnego projektowania (universal design), neurodydaktyką i problematyką brainfitness. Autor i współautor pięciu monografii naukowych i kilkudziesięciu artykułów.

W wolnym czasie słucha muzyki dawnej, lubi podróżować, a zwłaszcza na górskich szlakach.


 

 

 

 

 

 

 

 

Jakub Lesiński

Prezes zarządu spółki Thoriana sp z o.o., specjalizującej się w doradztwie biznesowym i realizacji projektów dla klientów korporacyjnych. Doświadczony menedżer i strategiczny doradca, certyfikowany kierownik programów/projektów (kilkanaście lat doświadczenia w obszarze IT, Telco/Media oraz Utilities), absolwent Uniwersytetu Warszawskiego (1995), Advanced Master’s Certificate in Project Management, George Washington University, Black Belt Six Sigma.

Assesor projektów kandydujących do Nagrody IPMA Polish Project Excellence Award w 2010 i 2011. Członek Jury Nagrody w 2013.

Zarządzał ponad dwudziestoma projektami i programami w obszarach: wdrożeń informatycznych; definiowania i operacjonalizacji strategii biznesowej oraz IT; transformacji organizacji IT; definiowania i optymalizacji procesów biznesowych; budowy metodyk zarządzania projektami, programami i portfelami projektów. Budżety projektów/programów od 10KEUR-40MEUR. Realizował portfel sześćdziesięciu projektów SixSigma (łączne potwierdzone oszczędności ze zrealizowanych projektów w metodyce SixSigma to ponad 20 mln EUR).

Skoncentrowany na różnorodnych aspektach przywództwa i skutecznego zarządzania, przede wszystkim w obszarze realizacji złożonych projektów i programów. Zarządzał zespołami od trzech do ponad czterystu osób. Specjalizuje się w zarządzaniu zmianą i transformacją organizacji (zwłaszcza w obszarze IT) oraz umożliwianiu rozwoju biznesu poprzez wdrożenia nowych produktów i usług. Koncentruje się na doradztwie oraz realizacji wdrożeń systemów informatycznych, rozwiązań innowacyjnych oraz systemów poprawy efektywności pracy w dużych przedsiębiorstwach.

Prowadził projekty dla Telekomunikacji Polskiej, Polkomtel, Energa SA, Aviva, Inea SA, ITI Neovision, Europ-Assistance, Metrona, Abb, . Prowadził szkolenia dla Ministerstwa Gospodarki, Volvo Trucks, Franke Foodservice systems, Carrywater Consulting, Gdańskiej Fundacji Przedsiębiorczości, PKO Leasing. Był doradcą i pełnił role eksperckie w projektach dla Poczty Polskiej, HFC Systems, WIX Filtron, Wienerberger, Siemens, BSH, PGNiG, ABB.

Aktywnie uczestniczy jako prelegent i prowadzący panele dyskusyjne w konferencjach dotyczących zarządzania projektami.   


 

Jakub Zębalski

Ukończył w 2004 roku wydział dziennikarstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Następnie pracował w produkcyjnej firmie rodzinnej, gdzie zaprojektował system ERP do obsługi firmy. Ukończył podyplomowe studia z Organizacji i Zarządzania Produkcją w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie. Od 2011 roku kontynuował karierę zawodową w firmie BCC (SNP Polska) jako konsultant SAP. Uczestniczył w kilkunastu projektach wdrożeniowych z zakresu SAP MM, SAP Excise Duty for Beverages, SAP LE, SAP EHS i SAP WM. Realizował projekty między innymi dla takich firm jak Heineken, Animex, Harris Calorific International Poland, IBM India, Sitech, PZL (Airbus military), Yazaki, Alligator (dawny Stomil), Sokołów, Polmos Żyrardów. Brał udział w wielu międzynarodowych projektach w Nigerii, we Francji, w Wielkiej Brytanii, Indiach, Holandii, Serbii oraz w Niemczech. Posiada certyfikat firmy SAP w zakresie logistyki (SAP MM). Od 2018 roku pracuje jako kierownik projektów IT w firmie Robert Bosch.

W wolnym czasie uprawia skitouring, turystykę wysokogórską, jeździ na rowerze. Hobbystycznie zajmuje się nauką języków (serbski, czeski, rosyjski).